Auchan România Devine Retailerul Anului 2025 și Triumfă cu Produsele Sale Marca Proprie Românești
Sursa poza si informatii: romania-insider.com
Auchan România, desemnat „Retailerul Anului 2025” și premiat pentru produse de marcă proprie românești
Datorită angajamentului său continuu față de inovație, sustenabilitate și accesibilitate, Auchan România a obținut trei distincții majore la competiția „Produsul Anului 2025” — cea mai prestigioasă platformă de recunoaștere a inovației și performanței în rândul produselor, mărcilor și rețelelor de retail din România.
Prestigioasa recunoaștere a Auchan România
În cadrul acestei competiții, Auchan a fost numit „Retailerul Anului” în categoria Hipermarket & Supermarket, o competiție introdusă în acest an sub același umbrela. De asemenea, retailerul a câștigat premiul „Produsul Anului – Marcă Proprie” în două categorii, cu produse dezvoltate în parteneriat cu producători locali: batoanele din fructe și nuci în gama de batoane de fructe și brânza ecologică din gama de brânză de vacă ECO din lanțul de aprovizionare integrat al Auchan.
Competiția „Produsul Anului”, organizată de peste un deceniu, este văzută ca un barometru important al preferințelor consumatorilor români, recompensând cele mai apreciate produse de marcă proprie din retailul local, precum și inițiative și branduri de impact precum „Retailerul Anului”, pe baza unei metodologii riguroase și transparente, certificată internațional.
Impactul premiilor asupra reputației Auchan
Premiul „Retailerul Anului 2025” acordat Auchan România validează experiența oferită clienților de acest retailer: o combinație de prețuri accesibile, un sortiment divers, produse responsabile și o strategie omnichannel bine calibrată. Această recunoaștere se bazează pe rezultatele unui studiu național realizat între 24 martie - 31 mai 2025, pe un eșantion de 6.445 de consumatori urbani români, efectuat de compania de cercetare Treetz sprl, membră ESOMAR, cu o metodologie certificată de Deloitte.
Auchan România își câștigă în continuare încrederea consumatorilor oferind produse de marcă proprie cu cel mai bun raport calitate-preț. Peste 1.000 dintre cele peste 1.300 de produse alimentare de marcă proprie sunt produse în colaborare cu producători români, fiecare nouă gamă fiind creată pentru a răspunde nevoilor actuale ale consumatorilor, reflectând angajamentul retailerului față de calitate, inovație și sustenabilitate.
Produsele premiate și preferințele actuale ale consumatorilor
Produsele de marcă proprie Auchan premiate în 2025 în cadrul Galei „Produsul Anului 2025” sunt:
- Gama de Brânză de Vacă ECO Auchan – Câștigătoare la categoria „Brânză Ecologică”, parte a lanțului de aprovizionare integrat Auchan, apreciată pentru gustul autentic românesc, surse responsabile și certificarea ecologică.
- Gama de Batoane de Fructe Auchan – Câștigătoare la categoria „Batoane din Fructe și Nuci”, constând din 9 varietăți produse în România, cunoscute pentru gustul lor natural, ingredientele de calitate și formatul convenabil.
Aceste distincții reflectă preferințele actuale ale consumatorilor și tendințele mai largi de a favoriza produse curate, transparente, cu un impact scăzut asupra mediului și cu valoare nutritivă ridicată.
Despre Auchan România
Auchan România operează peste 470 de magazine, incluzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hyper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent complet automatizat Auchan Go, aproape 400 de magazine ultra-proximitate MyAuchan (majoritatea situate în stațiile Petrom), peste 30 de magazine franciză Simply by Auchan și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri brută de peste 1,7 miliarde de euro în 2024, Auchan oferă locuitorilor din orașe din toată țara o experiență modernă de retail omnichannel de înaltă calitate, cu unul dintre cele mai variate asortimente de pe piață și un concept de discount responsabil cu prețuri mici în fiecare zi.