Auchan România Devine Retailerul Anului 2025 și Triumfă cu Produsele Sale Marca Proprie Românești

Auchan România Devine Retailerul Anului 2025 și Triumfă cu Produsele Sale Marca Proprie Românești Sursa poza si informatii: romania-insider.com

Auchan România, desemnat „Retailerul Anului 2025” și premiat pentru produse de marcă proprie românești

Datorită angajamentului său continuu față de inovație, sustenabilitate și accesibilitate, Auchan România a obținut trei distincții majore la competiția „Produsul Anului 2025” — cea mai prestigioasă platformă de recunoaștere a inovației și performanței în rândul produselor, mărcilor și rețelelor de retail din România.

Prestigioasa recunoaștere a Auchan România

În cadrul acestei competiții, Auchan a fost numit „Retailerul Anului” în categoria Hipermarket & Supermarket, o competiție introdusă în acest an sub același umbrela. De asemenea, retailerul a câștigat premiul „Produsul Anului – Marcă Proprie” în două categorii, cu produse dezvoltate în parteneriat cu producători locali: batoanele din fructe și nuci în gama de batoane de fructe și brânza ecologică din gama de brânză de vacă ECO din lanțul de aprovizionare integrat al Auchan.

Competiția „Produsul Anului”, organizată de peste un deceniu, este văzută ca un barometru important al preferințelor consumatorilor români, recompensând cele mai apreciate produse de marcă proprie din retailul local, precum și inițiative și branduri de impact precum „Retailerul Anului”, pe baza unei metodologii riguroase și transparente, certificată internațional.

Impactul premiilor asupra reputației Auchan

Premiul „Retailerul Anului 2025” acordat Auchan România validează experiența oferită clienților de acest retailer: o combinație de prețuri accesibile, un sortiment divers, produse responsabile și o strategie omnichannel bine calibrată. Această recunoaștere se bazează pe rezultatele unui studiu național realizat între 24 martie - 31 mai 2025, pe un eșantion de 6.445 de consumatori urbani români, efectuat de compania de cercetare Treetz sprl, membră ESOMAR, cu o metodologie certificată de Deloitte.

Auchan România își câștigă în continuare încrederea consumatorilor oferind produse de marcă proprie cu cel mai bun raport calitate-preț. Peste 1.000 dintre cele peste 1.300 de produse alimentare de marcă proprie sunt produse în colaborare cu producători români, fiecare nouă gamă fiind creată pentru a răspunde nevoilor actuale ale consumatorilor, reflectând angajamentul retailerului față de calitate, inovație și sustenabilitate.

Produsele premiate și preferințele actuale ale consumatorilor

Produsele de marcă proprie Auchan premiate în 2025 în cadrul Galei „Produsul Anului 2025” sunt:

  • Gama de Brânză de Vacă ECO Auchan – Câștigătoare la categoria „Brânză Ecologică”, parte a lanțului de aprovizionare integrat Auchan, apreciată pentru gustul autentic românesc, surse responsabile și certificarea ecologică.
  • Gama de Batoane de Fructe Auchan – Câștigătoare la categoria „Batoane din Fructe și Nuci”, constând din 9 varietăți produse în România, cunoscute pentru gustul lor natural, ingredientele de calitate și formatul convenabil.

Aceste distincții reflectă preferințele actuale ale consumatorilor și tendințele mai largi de a favoriza produse curate, transparente, cu un impact scăzut asupra mediului și cu valoare nutritivă ridicată.

Despre Auchan România

Auchan România operează peste 470 de magazine, incluzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hyper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent complet automatizat Auchan Go, aproape 400 de magazine ultra-proximitate MyAuchan (majoritatea situate în stațiile Petrom), peste 30 de magazine franciză Simply by Auchan și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri brută de peste 1,7 miliarde de euro în 2024, Auchan oferă locuitorilor din orașe din toată țara o experiență modernă de retail omnichannel de înaltă calitate, cu unul dintre cele mai variate asortimente de pe piață și un concept de discount responsabil cu prețuri mici în fiecare zi.


Andrei Lupu

Andrei Lupu are 32 de ani și este jurnalistul principal al publicației azi în Sibiu. Născut în cartierul Trei Stejari, Andrei este un observator atent al vieții din orașul vechi și un narator pasionat al comunității sibiene. Cu o formare în Jurnalism și Comunicare la Universitatea „Lucian Blaga”, el îmbină rigurozitatea presei cu o sensibilitate locală autentică. Fie că acoperă un festival, o decizie din Consiliul Local sau o poveste din cartierele uitate, Andrei aduce știrile orașului cu echilibru, claritate și respect față de cititori.

Știri Generale

Știri Generale
Alstom livrează al patrulea tren Coradia din cele 37 comandate de Autoritatea de Reformă Feroviară în România
ASF Elimină Limitarea Prețurilor la RCA - Șoferi, Așteptați-vă la Tarife Actualizate
Auchan România Devine Retailerul Anului 2025 și Triumfă cu Produsele Sale Marca Proprie Românești
Béla Tarr și Maria de Medeiros printre invitați de renume la festivalul de film din Transilvania 2025
Case de schimb valutar inundate cu bancnote de 50 dolari false
Consulul Germaniei, Kerstin Ursula Jahn, Își Încheie Mandatul la Sibiu
Contakt vizează listarea pe piața AeRO a BVB, pregătind o ofertă publică inițială pentru extindere internațională în 2025. Descoperiți planurile ambițioase ale retailerului!
Contribuie la MIS 2025 până pe 1 iulie - Schimbăm vieți împreună!
Coridorul de Mobilitate este acum în Execuție
Datoria publică a României atinge 56,1% din PIB la sfârșitul lui martie, impulsionată de obligațiuni externe și context politic incert.
Dealeri auto din România, îngrijorați de suspendarea programului Rabla 2025 pe fondul deficitului bugetar îngrijorător. liệu cóUSP yêu cầu người dùng xử lý cài đặt aung viên trình sửa sổ đăng ký