Symfonia Extinde Soluțiile ERP pentru Afaceri în România și Polonia
Sursa poza si informatii: romania-insider.com
Symfonia își extinde prezența în România prin achiziția companiei de software ERP, NextUp
Symfonia Group, un lider în furnizarea de soluții software inovatoare pentru întreprinderile mici și mijlocii din Polonia, și-a consolidat portofoliul prin achiziția companiei românești de software, NextUp. Cu sediul în București, NextUp s-a impus rapid ca furnizor de soluții ERP pentru afacerile din România.
Potrivit CEO-ului Symfonia Group, Piotr Ciski, scopul companiei este de a construi un ecosistem tehnologic cuprinzător și coerent atât în Polonia, cât și în România. „Ne dorim să aducem soluții software integrate și de top pe piața românească, adaptate pentru a satisface nevoile a cât mai multe industrii”, a afirmat acesta.
Un jucător cheie în peisajul digital românesc
NextUp deține un loc important pe piața digitală din România, oferind soluții software integrate și practice pentru antreprenorii locali. Compania a câștigat o reputație solidă sprijinind creșterea stabilă a sectorului IMM-urilor locale prin soluții ERP moderne și un sistem de salarizare bazat pe cloud. În 2024, NextUp a înregistrat o creștere solidă a veniturilor de 35%, servind peste 6,000 de clienți din diverse industrii.
Achiziționarea NextUp permite combinarea expertizei sale cu soluțiile oferite de Softeh Plus, o altă companie românească preluată de Symfonia Group, care se concentrează pe sisteme ERP și deservește piețele de sănătate și farmaceutice, focalizându-se pe întreprinderi mici și mijlocii.
Consolidarea poziției în România și Polonia
„Achiziția NextUp este un pas deliberat spre consolidarea poziției noastre în piețele în care activăm deja. Ne permite să reunim echipe și tehnologii care înțeleg provocările și nevoile locale ale clienților. Scopul nostru nu este doar să dezvoltăm produse, ci să răspundem mai rapid și mai eficient problemelor reale cu care se confruntă afacerile din regiune,” a explicat Piotr Ciski.
Integrarea NextUp contribuie la creșterea pe termen lung și la transformarea modernă a ofertei Symfonia Group, adaugă Ciski.
Roxana Epure, Managing Partner la NextUp, subliniază că această colaborare cu Symfonia Group reprezintă o mare oportunitate pentru ambele companii: „Ne propunem să ne unim forțele pentru a crea soluții mai bune pentru clienții noștri. Împreună, vom continua să explorăm noi oportunități și să contribuim la progresul constant al industriei noastre.”
După finalizarea achiziției la începutul lunii iunie 2025, angajații NextUp se vor alătura Symfonia Group, beneficiind de experiența partajată și accesul la resurse internaționale, în timp ce managementul va rămâne local. Compania NextUp își menține angajamentul față de clienți, oferind sprijinul necesar pe drumul digitalizării afacerii lor.
Expansiunea portofoliului Symfonia
NextUp este ultima companie care se alătură Symfonia Group. În mai 2025, Grupul a anunțat de asemenea achiziția inEwi, o companie poloneză specializată în soluții de urmărire a timpului. În trecut, portofoliul Symfonia a fost îmbogățit cu instrumentele de la Nefeni, Symfonia Softeh Plus, HRTec, inEwi și moreBIT, evidențiind focalizarea grupului pe combinarea soluțiilor ERP atât orizontale, cât și verticale.
Cu această achiziție recentă, Symfonia Group ajunge la aproximativ 700 de angajați care dezvoltă un portofoliu ce susține călătoria digitală a IMM-urilor din cele mai mari economii din Europa Centrală și de Est. Poziția Symfonia este confirmată și prin recunoașterea sa de către Digital Poland Foundation și Baker McKenzie, fiind una dintre primele 100 de mărci tehnologice din regiunea CEE.
Simfonia își continuă misiunea de întărire a sectorului IMM-urilor, oferind instrumente care ajută antreprenorii să se concentreze pe obiective strategice și să ia decizii mai rapid. Acest angajament se reflectă și în angajamentul său social, prin fundația proprie, care susține inițiativele caritabile și creează oportunități egale în educație.
NextUp, prin soluțiile sale moderne ERP și de salarizare bazate pe cloud, automatizează peste 200 de procese de afaceri, ajutând clienții să economisească timp și resurse.